Kussen 'beach' van gebruikte jeans

Project 2 van de leuk dingen
waar ik mee bezig ben is af:
Het 'Beach'-kussen
gemaakt van used-jeans
Upcyclen dus!
De achterkant is zogezegd van roomwitte babyrib
In de achterkant is een rits verwerkt, 
zodat het binnenkussen eruit kan.
Het strepenkussen maakte ik van gebruikte spijkerbroeken
De achterkant is zogezegd van roomwitte babyrib
In de achterkant is een rits verwerkt, 
zodat het binnenkussen eruit kan.
In de rand zit een piping van roomwitte babyrib

Op de computer maakte ik in Word
met het lettertype 'Army' de letters
voor het woord 'beach'
- ik zal je details besparen hoe ik de letters
op de juiste hoogte en breedte heb gekregen...
als je toch benieuwd bent dan hoor ik het wel -
Ik heb het woord op karton geplakt en uitgesneden
- mijn sjabloon was klaar -
Ik mengde witte textielverf met een klein beetje lichtbruin
om de roomwitte kleur te krijgen van de achterkant
én...
sjabloneren maar!
De spijkerbroek repen doen mij denken
aan geverfde verweerde planken...
met het woord 'beach' net een verweerd strandhuisje...
Leuk voor in de veranda... ???

+ + + + + + + +

Dit kussen is te koop!

Prijs: € 15,00
(zonder binnenkussen)
prijs met binnenkussen €20,- 

afmetingen:
ca. 45 x 45cm

materiaal voorkant: 100% gerecycelde spijkerbroeken
materiaal achterkant: babyrib


Heb je interesse, stuur mij een mail 
en/of kom gerust eens langs om het kussen te bekijken


Je kunt ook een reactie plaatsen onder dit bericht

Geen opmerkingen: