Multifunctionele tas

Van jute supermarkt-tas... 
... naar multifunctionele tas!
 
Niet alleen de buitenkant (voor- & achterkant)
heb ik bekleed met stof,
ook in de binnenkant zit een mooie voering!

Maar dat is nog niet alles...
Zoals je op de eerste foto kunt zien, 
zit er aan de voorkant,
maar ook aan de achterkant,
een extra vak.
Dit vak kun je sluiten met een drukknoop
(op de foto zie je in het midden
een hardroze knoop...)

Ik heb de stof van het vak verstevigd,
zodat het mooi recht en strak blijf als je 
er iets in stopt.

De randen zijn afgewerkt met een roze 
biaisbandje met witte stipjes
en ertussenuit piept nog een pipingrand
in het groen, met bloemenmotief.
En dan naar de binnenkant:
Helemaal gevoerd met de beige voeringstof
die ik bij de eerdere tassen ook gebruikte. 
Lekker stevig, waterafstotend aan de kant
die tegen de tas aankomt, de kant van de
voering die je ziet is gewoon stof.
En....tatatda...een extra-tje:
Een ruim vak voor je portemonee of phone...

Waar zou jij deze tas allemaal mee naar toe nemen??
Laat gerust een reactie achter onder dit bericht!

+++++++++++++++++++++++++++

De tas is te koop!

Prijs: € 15

afmetingen van de tas:
h 34cm - br 44cm - d16cm
lengte hengsels ca 52cm 


Heb je interesse, stuur mij een mail 
en/of kom gerust eens langs om de tas te bekijken

Wil je liever een andere kleur? Dat kan!
Ik maak er graag één naar wens...

Je kunt ook een reactieplaatsen onder dit bericht

+++++++++++++++++++++++++

Wil je zien wat ik nog meer te koop heb?
Klik dan hier: Hip Homemade Shop

Geen opmerkingen: