Jute shopper de luxe in voorjaarskleuren

Ik ben met een aantal 
leuke projecten tegelijk bezig!
Deze jute shopper heb ik afgelopen
weekend onder lichte tijdsdruk gemaakt,
want hij moest gistermiddag af zijn....
Aan beide zijden is hij gelijk...
dus aan de achterkant ook een gehaakte doily
in dezelfde kleuren.
Omdat deze 'bekende' jute shoppers een nogal
gekleurde winkelnaam op de buitenkant 
hebben, moest er eerst een lap neutrale
stof overheen genaaid...
En de binnenkant is standaard geplastificeerd...
Dat vind ik niet zo mooi, 
bovendien ben ik bang dat dat gauw afbladdert...
en dus nog lelijker wordt
Vandaar dat ik er een voering in genaaid heb.
Deze stof is aan de achterkant licht waterafstotend.
Ik kocht ooit een hele grote lap op de markt, 
toen nog niet wetend waarvoor ik het zou 
kunnen gebruiken...
Maar als voering voor de tas is hij ideaal!!
Sterk, vuil afstotend en toch heel chique!

De jute shoppers zijn perfect
om wat leuks van te maken!
Ik heb nog genoeg ideeën.
Dit is de derde tas die ik maakte....
Een overzicht.....
 
De rood-wit-blauwe variant: beetje post-tas achtig
 
De blauwe variant
En nu natuurlijk de 'voorjaars'-variant

Als ik de foto's van die vorige tassen zie,
mis ik nog meer mijn fototoestel, 
die er pas mee ophield...
Toch maar weer eens op zoek naar een nieuwe..
want die foto's met m'n mobiel zijn lang niet 
zo scherp en helder....

Geen opmerkingen: