Tulpsteek kussen

Nog een poef afgemaakt.
Dit keer een wat kleiner formaat,
eigenlijk een groot, dik kussen,
maar wel eentje waar veeeel meer
werk in heeft gezeten
Ik haakte dit tulpsteek kussen al 
in de zomervakantie van 2014 
Een supergave steek, maar zoals ik al zei:
wel heel veel werk.

De bobbel wordt in de voorste lus 
van de vorige toer gehaakt,
erachter zit een rij stokjes.
Je haakt alle toeren dus twee keer:
één keer een rij bobbels
(1 bobbel = 5 stokjes...)
en één keer een rij stokjes
Toen ik geschikte, stevige vulling voor dit kussen vond
kon ik het kussen afmaken 
met de dikke tricot als achterkant.

Ben je benieuwd naar deze steek?
Vraag gerust, dan stuur ik je de beschrijving!

+ + + + + + + +

Dit ronde kussen  of poef is te koop!

Prijs: € 15

afmetingen:
hoogte 37cm - doorsnede 35cm

materiaal haakwerk: 100% katoen
materiaal onderkant: stevige tricot


Heb je interesse, stuur mij een mail 
en/of kom gerust eens langs om het kussen te bekijken


Je kunt ook een reactie plaatsen onder dit bericht

Geen opmerkingen: