Vliegengordijn van Zpagetti

Kleurig & functioneel!
Mijn eigen, handgeknoopte vliegengordijn!
Bovenaan geknoopt om 
2 witgeschilderde bezemstelen
en dan een rij van een aantal weitasknopen
Halverwege nog een paar kralen
 in de kleuren van het zpagettidraad
Het gordijn bestaat uit 2 losse delen,
dus als 1 deur openstaat, hoeft het andere deel
er niet persé te hangen
...
maar meestal hangen ze gewoon allebei
voor een kleurig, zomers uitzicht!
Ik was al lange tijd op zoek naar deze kleuren
zpagettidraad.
Een paar kleuren had ik in eigen voorraad,
maar te weinig om een mooie combi te maken.
Het leek wel of de winkels alleen maar
grijs en zwart verkochten...
Tot ik op een zeker moment zomaar een hele tas zpagetti
-bijna volle klossen en resten-
kreeg van een tante...
met daarin precies alle kleuren die ik nog nodig had!!
En kijk eens wat een schitterend resultaat!

Té kleurig voor een vlieg om doorheen te vliegen...