Geldkado

Deze maand zijn zowel 
mijn vader als mijn moeder jarig.
Ze vierden hun beide verjaardagen afgelopen zaterdag
 Mijn vader wilde heel graag 
een nieuwe Tom-Tom kopen
dus vroeg geld...
Nooit leuk om te geven, behalve....
als je het leuk verpakt.

Ik beplakte een fotolijstje, in de vorm van een huisje,
met een pagina uit een oude atlas
die ik ooit kocht bij de kringloopwinkel


Dit deed ik super makkelijk,
met het dubbelzijdige plakfolie!

Eerste de vorm van het lijstje overnemen op 
1 kant van het folie, ruim uitknippen
en op de achterkant van 
het atlaspapier plakken.
Dan de vorm precies uitknippen 
en op het lijstje plakken.

Het geld achter het raampje 
(haha...eerst een nep-briefje van 100)
De houten huisjes aan de onderkant maken het af.

De Tom-Tom brengt je naar alle landen,
maar...vooral ook weer terug naar HUIS !