Regenboogdekentje

Aan dit cadeau voor de kleine Figo
werkte ik iets langer dan het vorige...

Afgelopen maand haakte ik aan een 
heuse BABYDEKEN 
Precies in een maand af...
En dat was mooi op tijd, de kleine Figo kan er
nu lekker onder slapen.

Ik haakte de deken met zg. Granny Stripes
Uitleg van deze haaksteek kun je hier vinden:

Als je daar een beetje aan gewend raakt, 
haakt het heel erg lekker weg.
Ik gebruikte de volgende kleurvolgorde:
rood-oranje-grasgroen-appelgroen-
wit-beige-hollandsblauw-aquablauw

De meeste kleuren Phildar Coton 3, 
het grasgroen van Scheepjeswol Larra
en appelgroen en beige van Lana Grossa Cotone
(de laatste 3 kleuren van een ander merk, 
omdat ze die van Phildar niet hadden)
De breedte van de deken is ongeveer 75cm,
de lengte is iets meer, zo'n 85cm
Ík liet de lengte uiteindelijk afhangen van het patroon
Omdat de deken door de granny stripes 
aan de zijkanten heel mooi recht werd, 
heb ik er bewust géén rand meer omheen gehaakt.

Toen nog een leuke verpakking:
Past precies:
GEFELICITEERD!