Tissuebox

 Nog een project met het superhandige
dubbelzijdige plakfolie
in combinatie met iron-on
én transferpapier

Deze witte tissuebox is bedoeld als 'verpakking'
van een geldcadeau 
...vandaar de spreuk die ik vond op internet...
De spreuk heb ik geprint op transferpapier
De tekst ik vervolgens op een stukje wit linnen gestreken
en met iron-on op het grijze linnen gestreken.
Met een aantal verschillende kleuren garen
heb ik dit vervolgens doorgestikt...

Nog weer eens iron-on gebruikt om het geheel op
de stippenstof te strijken.

Met het dubbelzijdig plakfolie heb ik de baan stof 
op de tissuebox geplakt.
Wat is dat toch een fijne manier! 
Je kunt de stof mooi recht en op maat knippen
én eenmaal opgeplakt rafelt de stof ook niet meer
waardoor je het niet hoeft af te werken... 
De box heb ik nog afgewerkt met touw en 2 houten knoopjes

Nu nog het geld...
Voor het 'grote-geld-effect' vond ik servetten
van 50 en 100 euro
Zo was de box lekker snel gevuld :-)
(en tussen de servetten natuurlijk het echte geld)