Een etui of een make-up tasje...??

Ik heb een nieuwe verslaving...
Ritstasjes maken!!
haha...nee hoor.
De scholen zijn weer begonnen, 
tijd voor nieuwe etui's

Martijn mocht als eerst kiezen.
Hij koos dit flitsende stofje
én wilde graag een lekker grote etui

Sander wilde heel graag dezelfde,
maar dat mocht niet van Martijn,
dus zocht ik iets wat er op leek
maar dan toch anders.
Hij mocht kiezen,
het werd de oranje!

Leuk detail: 
sommige driehoekjes borduurde ik
in de kleur van de rits...
Toen maakte ik er eentje 
gewoon omdat ik dit een leuk stofje vond

Lief toch?

En als laatste eentje van een iets ander formaat
Model 'make-up tasje'
De maten nam ik over van een bestaand make-up tasje
En nu gebruikt Vera deze...
als etui!!
Heel handig, want zowel de rekenmachine
als de geodriehoek passen erin!!

*****
Wil je ook graag zo'n leuke handgemaakte etui?
of zo'n handige grote etui waar alles in past?
Ik maak er graag eentje voor je!!
Ze kosten €5 per stuk

Binnenkort zal ik een aantal mogelijke stofjes 
voor deze etui's (met de mogelijke modellen)
in de webshop plaatsen

Geen opmerkingen: