Twee kleine achternichtjes geboren....twee maal Evi...

 Iets meer dan een week geleden
werden 2 broers van Kees een dag na elkaar Opa...
... allebei een kleindochter...
...ze worden allebei 'Evi' genoemd...
Voor ons 2 achternichtjes dus.

Ik wilde al heel graag eens een letter
of een naam met knopen maken.
Nu dus een prima gelegenheid.
En het voordeel was, dat ik maar 
één mal hoefde te maken ...haha
Om het voor mijzelf niet te saai te maken
heb ik wel verschillende kleuren gebruikt.

De mal heb ik in Word gemaakt, 
de binnenkant van de letters uitgenknipt
en in die letters de knopen gerangschikt.
En deze lijstjes zijn via de postbode
bij de beide Evi's aangekomen....

Nog een goeie tip:
ik gebruikt bijna nooit een lijmpistool, 
maar in plaats daarvan gebruik ik
Bison montagekit transparant
in een tube, lekker makkelijk
en het droogt helemaal transparant op!
En het is eerst nog makkelijk verplaatsbaar
dus zit niet direct muurvast
Maar als het opgedroogd is
zit net zo muurvast als met een lijmpistool!

Geen opmerkingen: