Hoera, een nieuw huis!

Haha...niet zelf hoor...
Maar mijn broer en schoonzus
vonden hun 'droomhuis'
Om het wachten op de sleutel 
vieren maakte ik dit huis:
Eén van de mdf huisjes die ik kreeg bij de
Eerst heb ik de achterkant 
(en binnenkant vd raampjes) wit geverfd 
met een grijze ondergrond, zodat ik de randjes
 licht op kon schuren.
Ik weet niet of je op de foto het effect goed kunt zien....

M.b.v. stick-on (dubbelzijdig plakfolie) beplakte
ik het huisje met stof
en daarna kon het decoreren beginnen.
De letters 'home' stempelde ik op kurk, 
de letters 'new' op houten bloemetjes
Het fietsje is ook een stempel, eerst op 
een bladzijde uit een oud boek, 
daarna nog op fleurig papier geplakt
De witte rand is een soort 'flock-kant' wat je 
als een sticker kunt plakken
Het groene en roze bloemetje én het vogeltje
waren naturel hout, maar
kleurde ik met stempelinkt
Hetzelfde fleurige papier gebruikte ik voor deze 
bloem: ook gestempeld en uitgeknipt
...en de sleutel hangt al klaar...

Geen opmerkingen: