Kerstcadeautjes...

Ook dit jaar is het me 
gelukt om iets te verzinnen ...
Een alternatieve kerstkaart
voor m'n familie en vrienden
Wel handig natuurlijk als het ook
nog met de post verstuurd kan worden
....
dat ging net goed met deze 
omgehaakte waxinelichtjes (groot formaat)

Ik ben begonnen met een rondje vilt als bodem
en daar omheen een randje 
met een festonsteek
Vanaf die festonsteek kon ik rond
het waxinelichtje gaan haken.
Bovenlangs ben ik geeindigd met 
de kreefsteek...
Het plaatje heb ik gestanst uit metaalfolie
...
En toen kon ik ook eindelijk mijn
transfermarker eens uitproberen
op de witte houten labels
De tekst heb ik zelf in elkaar geknutseld
in Word op de computer,
in spiegelbeeld uiteraard (wat een hele toer was...), 
gekopieerd op een kopieerapparaat
en daarna met de transfermarker
op het hout gedrukt...
(Nieuwsgierig hoe je dat precies doet?
Kijk dan eens hier: Transfermarker uitleg - filmpje )

Namens ons allemaal :
Fijne feestdagen &
een heel goed 
2016

Geen opmerkingen: