Memoborden

Vanmiddag heb ik 2 memoborden gemaakt.
Als voorbeelden voor een 
workshop binnenkort
Nou ja...2 memoborden...
De tweede is meer een stofschilderij.
Ik vond het jammer om nog draad/lint toe tevoegen
dus heb hem maar zo gelaten...

De eerste bestaat uit 2 verschillende stoffen
aan elkaar bevestigd m.b.v. zoomband 
en een strijkijzer
Geen naaimachine nodig dus!

Met jute-touw en knoopjes afgemaakt.
De letters van 'memories' en de labels
heb ik gemaakt met de stansmachine
en kurk met een plaklaagje
..afgemaakt met een stempel 
op de labels..

Op het tweede bord heb ik 
m.b.v. een mal de tekst geschilderd,
met gewone witte verf
De vogeltjesstof paste er leuk bij.
Ik had het idee er nog 2 lijntjes van wit touw
aan toe te voegen, met knijpertjes
Maar dat kan altijd nog....
Voor nu is 'ie mooi genoeg.

Hopelijk zijn deze 2 borden een leuke
stimulans om mee toe doen met de workshop, 
binnenkort tijdens het gemeenteweekend
in onze kerk...

Daarover later meer.