Sieradenkistje

Pas kocht ik op internet
dubbelzijdig plakfolie
op A4 formaat
Dus de hoogste tijd om daar eens iets mee te doen:

Ik bekleedde dit houten sieradenkistje
heel eenvoudig met stof

Hieronder zie je hoe dat in z'n werk ging:

Nodig:
-houten sieradenkistje (deze kocht ik bij de Action)
- 2 verschillende stofjes
-dubbelzijdig plakfolie
-eventueel lint of ander decoratiemateriaal

Eerst schroefde ik het slotje eraf
...heel voorzichtig met een klein schroevendraaiertje...
en tekende ik een uitslag van het deksel
op 1 kant van het papier van het dubbelzijdig plakfolie
(even goed uitmeten :-) )
Dan de tekening op de stof plakken en netjes uitknippen
....en op het deksel plakken...
Voor de onderkant van het kistje tekende ik 
een smalle strook die helemaal rondom kan.
Ik heb ervoor gekozen om de onderkant niet te bekleden.
De strook op de stof plakken, weer uitknippen 
en op het kistje plakken
Zo makkelijk ging dat!

Rondom het deksel heb ik daarna
nog een lintje geplakt.
Dat heb ik met dubbelzijdig tape gedaan.
Daarna het slotje er nog terug opgeschoefd,
...en klaar! ...
Later kreeg ik nog het idee, om de binnenkant
van het inzetbakje en de bodem
te bekleden met stof:
...maakt het nog wat sjieker...
maar was niet eens nodig, 
met blankhouten binnenkant was ook al mooi.